2 Ocak 2013 Çarşamba

İçimin sıkıntısı

İçimi sıkan şeyin ne olduğunu düşünüyordum. Her şey yolunda görünüyordu ama ben sıkılıyordum. O kadar çok sıkıldım ki, yazarsam bulurum belki sebebini diye yazmaya başladım.

Kalbim mi kırık benim. Hayır değil.
Üzüntüm mü var. Hayır değil.
Gelecek kaygım mı var. Evet biraz.
Geçmişe ait sıkıntım mı var. Hayır yok.
Hava mı kötü, o mu sıkıyor canımı. Belki biraz.
Maddi kaygımı. Hayır değil.
Evet belki.
Hayır değil.
Evet belki.
Hayır değil.
...
...
...
...
...
İçimi sıkan şeyin ne olduğunu düşünüyordum. Her şey yolunda görünüyordu ama ben hala sıkılıyordum. Yazdim, yazdım,yazdım.. Bulamadım. İçimin sıkıntısını sıkmaya karar verdim sonunda. Ben onu sıkarsam belki sıkılıp gider.
,,,,,
,,,
İçimin sıkıntısını sıkmaya gidiyorum şimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder